FAQ

Kiedy przysługuje mi bezpłatna dostawa?
Otrzymasz bezpłatną dostawę przy zamówieniu na kwotę powyżej 99 złotych.

Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie?
Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Bez rejestracji zamówienie zostanie standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z kilku udogodnień min.: przeglądania historii zakupów, uczestniczenia w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z promocji dla stałych klientów itd.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiste?
W związku ze zmianą lokalizacji naszego magazynu, odbiory osobiste nie są możliwe. Proponujemy bezpłatną dostawę przy zamówieniu na kwotę powyżej 99 złotych.

Czy kurier zadzwoni do mnie przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. W rzeczywistości każdy spedytor podchodzi do tego indywidualnie. Z własnego doświadczenia możemy jednak stwierdzić, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą aby potwierdzić godzinę doręczenia. Telefon jest wykonywany najczęściej w godzinach porannych.

Czy mogę indywidualnie negocjować cenę składając duże zamówienie?
W przypadku jednorazowego zakupu ośmiu lub więcej opakowań suchej karmy prosimy o kontakt na adres sklep@apetete.pl w celu ewentualnego ustalenia indywidualnej ceny.

Co mogę zrobić jeśli zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
W przypadku tego typu zdarzenia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem tel. +48 731 731 031