W jaki sposób mogę skontaktować się z działem Obsługi Klienta?

Mogą Państwo skontaktować się z nami:

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Mogą Państwo złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej strony internetowej, jak również telefonicznie lub mailowo (podając niezbędne dane do wysyłki).

Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie?

Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia. Bez rejestracji zamówienie zostanie standardowo zrealizowane, zachęcamy jednak do założenia konta na stronie naszego sklepu. Wówczas mogą Państwo liczyć na dodatkowe udogodnienia: m.in. przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z programów lojalnościowych dla stałych klientów. Dane kontaktowe wystarczy wpisać tylko podczas rejestracji. Zakupy będą jeszcze szybsze i wygodniejsze.

Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

Nie, w naszym sklepie mogą Państwo zamówić dowolny produkt, bez względu na jego cenę.

W jaki sposób mogę opłacić moje zamówienie?

W naszym sklepie mają Państwo możliwość wyboru formy płatności:
Za pobraniem-opłacając zamówienie u kuriera, Przedpłatą- przelew online , Przedpłatą - kod BLIK lub poprzez przelew tradycyjny.

Więcej o formach płatności znajdą Państwo na naszej podstronie: http://apetete.pl/formy_platnosci.html

Czy otrzymam fakturę VAT na zrobione zakupy?

Tak, jeśli prowadzą Państwo firmę i uzupełniają odpowiednie dane podczas składania zamówienia,  faktura Vat będzie dołączona do zamówienia. Zgodnie z ustawą o VAT od 1/07/2018 z dniem 1 lipca zostanie ograniczone prawo do wystawiania faktur na rzecz nabywcy posługującego się NIP. Możliwe jest wystawienie faktury tylko do paragonów zawierających NIP. Jeśli klient nie poda numer NIP do paragonu- nie będzie możliwa wystawiona do takie paragonu faktura. Zgodnie z tym fakturę do paragonu będzie można wystawić wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego zawierającego numer NIP-nabywcy.

Potrzebuje edytować zamówienie, czy jest to możliwe?

Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko do czasu, gdy zamówienie nie zostało zrealizowane przez Nasz magazyn. W przypadku chęci zmian w zamówieniu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Nie jestem pewny, czy wybrany przeze mnie towar będzie odpowiedni dla mojego pupila, jak mogę to sprawdzić?

Aby wybrać produkty jak najbardziej dopasowane do Państwa czworonoga proponujemy wyszukiwanie produktów poprzez intuicyjne filtry dostępne  na naszej stronie.

Jeśli mają Państwo wątpliwości zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, zawsze służymy pomocą i profesjonalną obsługą.

Kiedy przysługuje mi bezpłatna dostawa?

Bezpłatną dostawę otrzymają Państwo przy zamówieniu na kwotę powyżej 99 złotych przy wyborze metody dostawy Kurier InPost oraz DHL Odbiór w punkcie.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

W związku ze zmianą lokalizacji naszego magazynu, odbiory osobiste nie są możliwe.
Zachęcamy do skorzystania z usługi DHL Odbiór w punkcie - odbiór zamówienia w wybranym punkcie partnerskim DHL ParcelShop.

Czy możliwa jest wysyłka mojego zamówienia za granicę?

Nie, prowadzimy sprzedaż wysyłkową tylko na terenie Polski.

Jak długo będę czekać na wysyłkę zamówienia?

Standardowo towar wysyłany jest w ciągu 24-48 h od dnia złożenia zamówienia, w przypadku płatności internetowej lub przelewu od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia skontaktujemy się z Państwem.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Aby sprawdzić na jakim etapie jest zamówienie, należy zalogować się na swoje konto a następnie wybrać zakładkę „moje zamówienia”.

Co oznaczają poszczególne statusy mojego zamówienia?

Do realizacji – zamówienie zostało złożone

Przetwarzane – informacja  o złożonym zamówieniu została przekazana na nasz magazyn

W trakcie kompletowania- zamówienie w trakcie realizacji realizowane- jest kompletowane.

Przygotowane do wysyłki- zamówienie zostało przygotowane do wysyłki i oczekuje na odbiór przez kuriera

Zrealizowane- zamówienie jest już w drodze

Czeka na wpłatę – płatność online nie została zaakceptowana

Nowe zamówienie- zamówienie nie zostało opłacone

Po jakim czasie kurier doręczy moje zamówienie?

W 99% przypadków paczka zostaje doręczona przez kuriera następnego dnia roboczego po wysyłce z naszego magazynu.

Czy kurier zadzwoni do mnie przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Z własnego doświadczenia możemy jednak stwierdzić, że kurier zazwyczaj dzwoni do adresata przed dostawą aby potwierdzić godzinę doręczenia. Telefon jest wykonywany najczęściej w godzinach porannych.

W jakich godzinach zostanie doręczona moja paczka?

Paczki doręczane są zazwyczaj w godzinach 8-17 w zależności od rejonu dostawy, warunków pogodowych oraz spedytora.

Jak mogę się dowiedzieć gdzie znajduje się paczka z moim zamówieniem?

Po wysyłce zamówienia z naszego magazynu otrzymają Państwo informację mailową o wysyłce towaru wraz z numerem śledzenia paczki.

Co mogę zrobić jeśli zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem lub otrzymam uszkodzony towar?

W przypadku tego typu zdarzenia prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta sklep@apetete.pl z informacją o zaistniałych niezgodnościach lub uszkodzeniach.

Co zrobić jeśli moje paczka została uszkodzona w transporcie?

Jeśli doręczona przez kuriera paczka budzi Państwa wątpliwości - została doręczona w złym stanie czy z widocznymi uszkodzeniami bardzo prosimy o spisanie protokołu uszkodzeń z kurierem oraz przesłanie drogą mailową takiej informacji wraz ze zdjęciem protokołu.

Jak długo będzie rozpatrywana moja reklamacja?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie jak najkrótszym terminie, zazwyczaj w ciągu 2dni roboczych. Zastrzegamy sobie jednak 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, w terminie 30dni od daty otrzymania zamówienia mogą Państwo odstąpić́ od umowy kupna produktów jeśli nie były używane/rozpakowane.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?

Towar należy odesłać na adres naszego magazynu: Magazyn No Limit Sp. z o.o./Apetete, ul. Księżnej Anny 4, 03-866 Warszawa

Jak długo muszę czekać na zwrot należności za odesłany towar?

Po otrzymaniu zwróconego towaru przez Nasz magazyn, niezwłocznie (nie później niż w ciągu 14 dni) dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek bankowy.